Gyakran ismételt kérdések
Tudok-e személyesen üzletben vásárolni, vagy csak interneten lehet rendelni?
Igen, személyesen is tudsz nálunk vásárolni. Szaküzletünk címe: 1096 Budapest, Ernő u. 24. Bővebb információt és térképet a Kapcsolat oldalon találsz.
Mit tegyek, ha félre szeretnék tetetni egy terméket?
Egyszerűen csak be kell rakni a kosárba, személyes átvételt választva. Ezzel a rendszerünk "félreteszi" a terméket. Amint visszaigazoljuk érte tud jönni a üzletünkbe.
Mi az üzlet nyitvatartási ideje?
Nyitva tartásunkat megtalálja honlapunk jobb oldalán, illetve az Kapcsolat oldalon.
Tudok-e bankkártyával fizetni a boltban?
Igen, Visa és Mastercard kártyákat elfogadunk. SZÉP kártyát, idegen ajándékutalványt stb. nem.
Tudok-e telefonon rendelni, vagy csak interneten keresztül?
Bár telefonos rendelésre is van lehetőség, mi mégis a kosáron keresztül történő rendelést javasoljuk, az esetleges félreértések elkerülése miatt.
Milyen gyorsan kapom meg a rendelésemet?
A termék oldalán "Készleten" felirattal jelezzük azokat a termékeket amik saját raktárról szállíthatóak. Ezek esetében a szállítási, fizetési mód választásától függően akár 1 munkanapon belül kiszállítjuk a megrendelését. Amennyiben nincs készleten a termék, többnyire feltüntetjük a várható a szállítási időt, vagy kérjük keresse meg ügyfélszolgálatunkat.
Kell-e regisztrálni az internetes megrendelések leadásához?
Nem kell, webshopunkban regisztráció nélkül is vásárolhat. Amennyiben a regisztráció mellett döntesz az alábbi előnyöket kapod:
- Legközelebb megrendeléskor nem kell újra megadnod az adataidat, ezáltal időt takaríthatsz meg.
- Egyszerűen letöltheted megrendelésed számláit és a megrendelt termékek használati útmutatóit.
- Vásárlásod után hűségpontokat kapsz, melyet a későbbiekben beválthatsz.
Ki tudják szállítani a megrendelt terméket? Hogyan, mennyiért, mikorra érkezik meg?
Igen, házhoz szállítjuk a megrendelt termékeket, vagy csomagponton is át tudja venni. Az adott termék oldalán annak ára mellett feltüntetjük a szállítási és fizetési költségeket részletesen. A részletekért kérjük, olvassa el a szállítással kapcsolatos tájékoztatónkat.
Tudok-e utánvéttel fizetni?
Igen, GLS csomagküldéssel 400 000 Ft-ig, Packeta szállítási móddal 120 000 Ft összeghatárig van lehetőség utánvéttel fizetni, a megrendelés átvételekor. Lehetősége van a futárnál készpénzben, vagy bankkártyával fizetnie. Mivel az utánvéttel történő fizetés plusz költséget jelent, javasoljuk az előre utalást vagy online bankkártyával történő fizetést. A fenti limitet meghaladó összeg esetén utánvéttel történő fizetésre nincs lehetőség.
Hogyan tudom megrendelésemet módosítani?
Regisztrált felhasználóink a fiókjukba belépve, a Megrendelés menüpontra kattintva módosíthatják a még ki nem fizetett, el nem küldött megrendelésüket. Ha nem regisztrált felhasználóként rendelt, akkor az rendeles@tavcso-mikroszkop.hu email címre írjon.
Internetes rendelés esetén visszaküldhetem a terméket ha nem tetszik?
Igen, minden internetes rendelés esetén Önt a törvényben meghatározott 14 napos elállási jog illeti meg. Amennyiben a termék eredeti állapotban kerül vissza, nem számolunk fel bevizsgálási vagy egyéb költséget. Fontos tudnia, hogy az elállási jog csak a természetes személyekre vonatkozik, cégekre nem.
Kapok-e garanciát a termékhez?
Minden termékünkre vonatkozik garancia (szaknyelven jótállás), ennek időtartama és feltételei azonban eltérőek. Mivel cégünk minden termék hivatalos forgalmazója, ezért Ön az adott termék gyártója által maximálisan garantált jótállást kapja.
Mi a különbség a termék alatt olvasható Gyártói garancia és a Fogyasztói jótállás között?
"Fogyasztói jótállásra" kizárólag természetes személyek (cégek nem) jogosultak, időtartamát a magyar jogszabályok határozzák meg. (A jótállás időtartama 250 000 Ft-ig 2 év, a felett 3 év.) A gyártói garancia a gyártó vállalása, amelynek hossza és feltételrendszere eltérhet a magyar szabályozástól.
Meghibásodott a garanciális készülékem. Mi a teendő?
Kérjük töltse ki a Szerviz menüpont alatt található Szerviz munkalapot, majd juttassa vissza a terméket boltunkba a vásárlást igazoló számlával, - és ha van - garanciajeggyel, valamint az Ön elérhetőségével. Amennyiben a termékhez külön garancialevelet kapott, javasoljuk, hogy a rajta feltüntetett szervízt keresse fel, mivel ez gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé.
Meghibásodott a készülékem, de már nem garanciális. Mit tegyek?
Amennyiben tőlünk vásárolta a terméket, akkor kérjük hozza be és javításra átvesszük. Egyéb esetben megadjuk szervízpartnerünk elérhetőségét akivel felveheti a kapcsolatot és egyeztethet a javítást illetően.
Nem megfelelő terméket vásároltam. Visszaadják a vételárat?
Amennyiben személyesen vásárolta meg a terméket és az eredeti, sértetlen (újra eladható) állapotban van, akkor 30 munkanapon belül a vételárát levásárolhatja. Pénz visszafizetésre ilyenkor nincs lehetősége. Internetes rendelés esetén kérjük olvassa el az erre vonatkozó feltételeinket.
Foglalkoznak használt termék vásárlásával, beszámításával?
Kizárólag új termékek értékesítésével foglalkozunk. Amennyiben el szeretné adni a profilunkba illő használt termékét, a magánszemélyek számára ingyenes lehetőséget biztosítunk hirdetése feladásra a Bazár felületen.
Lehet az Ernő utcában parkolni?
Általában található az utcában, vagy valamelyik szomszédol utcában üres parkolóhely. Fontos, hogy fizetős övezetbe tartozik az utca. Az övezet parkolási kódja: 0906. A parkoló őrök rendszeresen ellenőrzik a környéket.
Bemehetek kutyával az üzletbe?
Sajnos nem engedhetünk élő állatot üzletünk területére.